Onze commissies

Maak kennis met de verschillende commissies die Stichting Ekie draaiende houden.

Zou jij graag onderdeel willen zijn van één van onze commissies?Neem contact met ons op!

KampCie

Als KampCie (kampcommissie) zijn we verantwoordelijk voor het organiseren van het jaarlijkse JMZ-kamp. Wij kiezen een accommodatie uit, zorgen voor een actieve, creatieve en vooral gezellige invulling van het weekend, verzorgen de aanmeldprocedure en doen alle andere bijkomstigheden die bij de organisatie van het kamp komen kijken.

Daarnaast onderhouden wij contact met gemeenten én hebben we de meest leuke taak van Stichting Ekie: wij mogen begeleider zijn tijdens het kamp!

Heb jij vragen over of ideeën voor het JMZ-kamp? Laat het ons weten via info@stichtingekie.nl

CommunicaCie

BewusCie

De BewusCie (bewustwordingscommissie) is verantwoordelijk voor de bewustwording tak binnen Stichting Ekie. Taken die hieronder vallen zijn het benaderen van bedrijven, organisaties en scholen voor het geven van voorlichtingen. Deze voorlichtingen plannen we in en verzorgen we volledig. Daarnaast is het onze taak om congressen/symposia bezoeken om te netwerken en naamsbekendheid te creëren voor Stichting Ekie. Wij mogen dus regelmatig op pad!

Heb jij ervaring met het zijn van een jonge mantelzorger en lijkt het jou leuk om met ons mee te gaan om jouw ervaring te delen? Of lijkt het jou tof dat Stichting Ekie een voorlichting komt geven bij jou op het werk? Neem dan contact met ons op via info@stichtingekie.nl

De CommunicaCie (communicatiecommissie) is verantwoordelijk voor het bijhouden van sociale media en de blogpagina op de website. Daarnaast voorzien we de commissies van alle nodige communicatiematerialen. We kunnen dus volledig onze creativiteit kwijt en dragen een belangrijke factor bij in de professionalisering van Stichting Ekie. De eerste indruk bepalen wij!

Vindt jij het leuk om creatief bezig te zijn, te ontwerpen én sociale media bij te houden? Neem dan vrijblijvend contact op via info@stichtingekie.nl en hopelijk behoor je dan snel tot ons team!