Donateurs bedankt!

Lieve donateurs: Dank jullie wel!

Wij willen iedereen die een donatie heeft gedaan via onze GoFundMe-pagina onwijs bedanken. Dankzij jullie donaties kunnen wij jonge mantelzorgers een waanzinnig weekend bieden, waar ze echt even kind kunnen zijn. Ze kunnen elkaar begrijpen zonder al te veel woorden, ervaringen uitwisselen over thuissituaties (of juist niet), steun vinden, en simpelweg plezier maken. De momenten waarop zorgen even vergeten worden zijn van onschatbare waarde.

Wil jij ook graag bijdragen aan dit avontuur? Dat kan! Je kan nog tot 15 april doneren via onze GoFundMe-pagina. Wil jij liever op een andere manier een steentje bijdragen? Ook dit is voor ons heel waardevol! Of het nou gaat om het leveren van drukwerk om Stichting Ekie te helpen groeien en professionaliseren (denk aan visitekaartjes, flyers, kleding voor onze vrijwilligers of ander promotiemateriaal), of om een directe schenking voor onze jonge mantelzorgers (denk aan boodschappen, een activiteiten of een kleinigheidje voor de deelnemers van het JMZ-kamp).

Als je enthousiast bent om namens jouw bedrijf of als particulier een schenking te doen, dan zijn we daar ontzettend blij mee! Neem alsjeblieft contact met ons op via info@stichtingekie.nl en we bespreken graag alle mogelijkheden met je. We kijken uit naar je bericht!

Samen kunnen we ervoor zorgen dat er niet alleen dit jaar weer, maar ook in volgende jaren, jonge mantelzorgers in het zonnetje gezet worden. Onze kanjers verdienen het!